Subject: New ticket on a given project
From: "John Smith" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Sun, 22 Jun 2008 12:28:07 +0200

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Maecenas imperdiet
turpis et odio. Integer eget pede vel dolor euismod varius. Phasellus
blandit eleifend augue. Nulla facilisi. Duis id diam. Class aptent taciti
sociosqu ad litora torquent per conubia nostra, per inceptos himenaeos. In
in urna sed tellus aliquet lobortis. Morbi scelerisque tortor in dolor. Cras
sagittis odio eu lacus. Aliquam sem tortor, consequat sit amet, vestibulum
id, iaculis at, lectus. Fusce tortor libero, congue ut, euismod nec, luctus
eget, eros. Pellentesque tortor enim, feugiat in, dignissim eget, tristique
sed, mauris --- Pellentesque habitant morbi tristique senectus et netus et
malesuada fames ac turpis egestas. Quisque sit amet libero. In hac habitasse
platea dictumst.

--- This line starts with a delimiter and should not be stripped

This paragraph is before delimiters.

BREAK

This paragraph is between delimiters.

---

This paragraph is after the delimiter so it shouldn't appear.

Nulla et nunc. Duis pede. Donec et ipsum. Nam ut dui tincidunt neque
sollicitudin iaculis. Duis vitae dolor. Vestibulum eget massa. Sed lorem.
Nullam volutpat cursus erat. Cras felis dolor, lacinia quis, rutrum et,
dictum et, ligula. Sed erat nibh, gravida in, accumsan non, placerat sed,
massa. Sed sodales, ante fermentum ultricies sollicitudin, massa leo
pulvinar dui, a gravida orci mi eget odio. Nunc a lacus.

Project: onlinestore
Status: Resolved
due date: 2010-12-31
Start Date:2010-01-01
Assigned to: John Smith
fixed version: alpha
estimated hours: 2.5
done ratio: 30